Öppettider UPPHÄMTNING & BUTIK/CAFÉ



Beställning

Webbshopsguide

  • Lägg önskad produkt i varukorgen "Lägg till i varukorgen"
  • Gå vidare till varukorgen (höger hörn)
  • Välj ett datum och tid för upphämtning "Välj upphämtningstid"
  • Fortsätt "Till kassan"
  • Ange kontaktinformation som e-post, namn, adress och telefonnummer 
  • Fortsätt till betalning och välj betalsätt
  • Gå vidare och "Granska order" 
  • Fortsätt till "Betala nu" och slutför ditt köp - OBS! stäng inte ner webbläsaren förrän du får "Tack för din beställning" meddelande.
  • En automatisk orderbekräftelse skickas till angiven e-post (om den inte kommit - kolla skräppost, annars har inte ordern gått igenom)
  • OBS! Dubbelkolla i orderbekräftelsen att du valt rätt datum

Beställning går att lägga i webbshopen som tidigast två månader före och som senast kl. 10 dagen innan upphämtning. Vi rekommenderar att beställning läggs med framförhållning då vi emellanåt blir fullbokade, speciellt vissa helger och högtider. Under "Fullbokade datum" kan man även se om vi redan är fullbokade ett visst datum, eller riskerar att bli. 

Orsaker till att önskat datum inte går att välja i webbshopens bokningskalender:
Stängt (se "Öppettider" för Upphämtning av beställning). Vi gör inga undantag för beställningar på stängda dagar. Välj i så fall ett närliggande datum om möjligt.
Fullbokat (se "Fullbokade datum"). Vi gör inga undantag eller "klämmer" in fler beställningar. Är det fullbokat så har vi redan uppnått en maxgräns i kapacitet.
För sent. Beställning måste inkomma senast kl 10 dagen innan upphämtning.
För tidigt. Det går bara att boka två månader i förväg på webbshopen.